Մայրենիյի հաշվետվություն

Այս ուսումնական տարվա մեջ  մենք մայրենիյից անցել ենք շատ հետաքրքիր թեմաներ:Մենք կարդացել էինք տարբեր առակներ սովորել էինք անգիրներ:Ես մասնակցում էի  և մասնաքցում եմ ամեն մայրենիյի ֆլեշմոբին:Մենք այս տարի արել էինք  հետաքրքիր թեմաներ, Օրինակ,   առակ,  հարցուփորձբանաստեղծություն, գործնական աշխատանք , մտավարժանք  , համանուն :Ինձ ամենաշատը դուր է եկել  խմբային աշխատանքը:Ես կարդացել եմ շատ հետաքրքիր գրքեր տարբեր տեղերից:Ես այս տարվա ընթացքում սովորեցի, որ պետք է անվախ լինել և ոչմեկից չամաչել:Ես մայրենիյի դասերին կավելացնեյի շատ խմբային աշխատանքներ և հարցութփորձ:Այս տարվա ընթացքում ես ունեցել եմ դժվարություներ  բարբառային դասերից:Ինձ դուր է գալիս մայրենիյի դասատուն, նա շատ բարի է մեր նկատմամբ:Ինձ դուր է գալիս մեր գնահատման ձևաչափը, որովհետև ընկեր Անահիտը ճիշտ է գնահատում:Այս տարին շատ ուրախ եր մյուս տարի ես կփորձեմ ավելի լավ աշխատել:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով