Գնում եմ Մայր դպրոց

Հինգ տարի սովորել եմ Հյուսիսային դպրոցում, որի ընթացքում շատ սիրել ու կապվել եմ դպրոցի, դասարանիս,ընկերներիս և ուսուցիչներիս հետ:Ամեն անկյունը դառձել է հարազատ:Ինչպես ասում են ուսոցիչները՝ դպրոցը մեր երկրորդ տունն է:Հյուսիսային դպրոցում անցկացրել ենք շատ ուրախ, հետաքրքիր և ամենակարևորը ուսումնական տարիներ:Մասնակցել ենք տարբեր ճամփորդություների, որոնցից ամենատպավորիչը Վայքներ:Ունեցել ենք տարբեր հետաքրքիր և ուսուցողական նախագծեր :Տխուր եմ, որ մեծացել եմ և պիտի գնամ իմ դպրոցից ուրիշ դպրոց, բայց և ուրախ եմ, որ մտնոելու եմ նոր դպրոց՝ ավելի մեծ և խելացի լինելու համար, սովորելու ավելի հետաքրքիր առարկաներ:Միչին դպրոցից սպասում եմ, որ այն կտա ինձ ավելի շատ  գիտելիքներ ու նոր ընկերներ:Ես շատ եմ սիրումու կկարոտեմ իմ Հյուսիսային դպրոցը, բայց համողված եմ, որ կսիրեմ Միչին դպրոցը:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով